وظايف اداره بازاريابی و ارتباطات

  • همكاری با واحدهای فناور و شركت‌های مستقر در زمينه بازاريابی و پروژه‌یابی و هدايت فعاليت‌هاي آنها؛
  • برقراری ارتباطات مناسب و جلب مشاركتهای مالي از نهادهای استانی براي حمايت مالی از واحدهای فناور و شركت‌های مستقر؛
  • جلب نظر و اخذ مساعدتهای مالی و تجهيزاتی موسسات علمی و فنی بين‌المللی و پيگيری برای انعقاد تفاهم‌نامه و توافقنامه‌های مربوط؛
  • ارزيابی درخواستهای استقرار از لحاظ كشش بازار؛
  • برقراری ارتباط با صنايع و مراكز اقتصادی اعم از بخش دولتی و غير دولتی جهت دريافت نيازهای تحقيقاتی و پروژه‌های مورد نياز آنها؛
  • ايجاد ارتباط با دانشگاه‌ها و مراكز علمی و تحقيقاتی دولتی و غيردولتی به منظور دريافت پروژه‌های خاتمه يافته و بهره‌برداری واحدهای فناور و شركت‌های مستقر از نتايج مزبور؛
  • تهيه و تدوين ليست پروژه‌های تحقيقاتی مورد نياز كشور و تشويق و ترغيب واحدهای فناور جهت اجرای پروژه‌های مزبور؛
  • معرفی واحدهای فناور به سيستم بانكی و صندوقهای حمايت از نوآوران جهت تامين منابع مالی؛
  • شناسايی و فراهم آوردن زمينه‌های انتقال و جذب فناوريهای روز خارجی جهت رفع نياز صنايع كشور توسط واحدهای فناور و شركت‌های مستقر در پارک؛
  • همكاری در برگزاری نمايشگاه ها و سمينارها و شركت دادن واحدهای فناور و شركت‌های مستقر در آنها.