وظايف اداره بازاريابی و ارتباطات
- همكاری با واحدهای فناور و شركتهای مستقر در زمينه بازاريابی و پروژهیابی و هدايت فعاليتهاي آنها؛
- برقراری ارتباطات مناسب و جلب مشاركتهای مالي از نهادهای استانی براي حمايت مالی از واحدهای فناور و شركتهای مستقر؛
- جلب نظر و اخذ مساعدتهای مالی و تجهيزاتی موسسات علمی و فنی بينالمللی و پيگيری برای انعقاد تفاهمنامه و توافقنامههای مربوط؛
- ارزيابی درخواستهای استقرار از لحاظ كشش بازار؛
- برقراری ارتباط با صنايع و مراكز اقتصادی اعم از بخش دولتی و غير دولتی جهت دريافت نيازهای تحقيقاتی و پروژههای مورد نياز آنها؛
- ايجاد ارتباط با دانشگاهها و مراكز علمی و تحقيقاتی دولتی و غيردولتی به منظور دريافت پروژههای خاتمه يافته و بهرهبرداری واحدهای فناور و شركتهای مستقر از نتايج مزبور؛
- تهيه و تدوين ليست پروژههای تحقيقاتی مورد نياز كشور و تشويق و ترغيب واحدهای فناور جهت اجرای پروژههای مزبور؛
- معرفی واحدهای فناور به سيستم بانكی و صندوقهای حمايت از نوآوران جهت تامين منابع مالی؛
- شناسايی و فراهم آوردن زمينههای انتقال و جذب فناوريهای روز خارجی جهت رفع نياز صنايع كشور توسط واحدهای فناور و شركتهای مستقر در پارک؛
- همكاری در برگزاری نمايشگاه ها و سمينارها و شركت دادن واحدهای فناور و شركتهای مستقر در آنها.